Comunicat de prensa:El Fòrum Social Català presenta i delibera sobre 90 propostes per fer possible un altre món!

En un moment on moltes veus interessades o ignorants, diuen que no hi ha alternatives, el Fòrum Social Català (FSCat, referent català del procés internacional del Fòrum Social Mundial, ha recollit durant el març propostes per “fer possible un altre país i un altre mon”, un pas més en el lema “un altre món és possible” que, des de la primera edició (2001) del FSM, s’ha estès entre els moviments socials d’arreu del món per impulsar un canvi en el model socieconòmic del segle XXI.

S’han recollit unes 90 propostes plurals i de diverses temàtiques, emmarcades en sis eixos temàtics, que seran presentades durant les sessions obertes d’abril, reunides per afinitats temàtiques. Serà els dissabtes 14, 21 i 28 d’abril. Les sessions seran a l’Espai ÀgoraCatalunya (Plaça Catalunya, 9, 4.ª 2.ª – cantonada Rambla Catalunya, Barcelona).

Les sessions de diàleg sobre les propostes queden així:

• 14 d’abril: de 10h a 11:45h: Drets ecològics; de 12:15h a 14h: Drets polítics, i de 16h a 20:00h, Drets polítics
  • 21 d’abril: amb la mateixa divisió horària, 4 sessions sobre Drets econòmics
  • 28 d’abril: de 10h a 11:45h, Cultura de pau; de 12:15h a 14h, Drets culturals, i de 16h a 20:00h, Drets socials

Després de les 3 trobades de l’abril, seguirà, al maig, una assemblea, per tractar la “Visió de conjunt i de futur” del procés del FSCat el dissabte 5 de maig de 11h a 18h, al mateix espai.

I l’assemblea de cloenda d’aquesta edició del FSCat amb la presentació dels resultats del procés, serà el diumenge 6 de maig d’11h a 14h a la Plaça Catalunya de Barcelona.

La Declaració de principis del FSM està present en totes les accions.

Per registrar-se a alguna o totes les sessions obertes, aquest és l’enllaç, o bé podeu enviar un correu electrònic a info@forumsocialcatala.cat.

Etiquetes: .

1ª Jornada UE

Susan George explica qué es ATTAC

Asóciate

Esdeveniments

Videos recomanats

Refugi i migració a la UE: Veus que trenquen murs Refugi i migració a la UE: L'Europa Fortalesa: Alternatives

Tratados Europeos from aire on Vimeo.

Vídeo de les lluites per la Renda Garantida de Ciutadanía Cómo afecta la Regla de Gasto de Montoro al Ayuntamiento de Madrid

Segueix-nos

Segueix el nostre RSS Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Twitter Contacta'ns

Introdueix el teu correu per a rebre un resum:

Delivered by FeedBurner

Programes de ràdio

• La PAH de L'Hospitalet fa un programa de ràdio que es diu "Sí se puede!" i que podeu escoltar en línia clicant aquí: RadioLaPAH

No al TTIP

Campanya ITF

Campanya per un impost a les transaccions financeres

Etiquetes